Robootika programmi peamised eesmärgid:
- teab robotite tööpõhimõteid
- kasutab programmerimis tarkvara eakohaselt
- omandab ja kinnistab uut teavet, uusi oskusi
- tegutseb rõõmuga, uurib ja katsetab (saab eduelamuse)
- teeb koostööd kaaslasega, õpib suhtlema
- omandab käitumisreegleid
- teab digivahendite kasutamisega seotud riske
Põhimõtted õppe-ja kasvatustegevuse kavandamisel ja korraldamisel:
- lihtsate programmeerimisvõimaluste ja -keskkondadega tutvumine mänguliste vahendite abil
- digivahendid, robotid toetavad lapse õppimist, suhtlemist, koostööd, loovust, keelelist arengut ja loogilist mõtlemist ning analüüsioskust
- robootika on lõimitud teiste õppe- ja kasvatustegevuse valdkondadega
- tähelepanu, täpsuse, püsivuse, kannatlikkuse jne. arendamine
- tehnoloogiavahendite kasutamine on eesmärgistatud ja täiskasvanu poolt juhendatud
- põhirõhk turvalisusel (digivahendite turvaline kasutamine)
Õppe- ja kasvatustöö sisu:
- robotite tööpõhimõtete õppimine
- robotite seadistamine
- programmeerimis tarkvara eakohane kasutamine, jooniste ja juhendite koostamine ja lugemine
- robotite liikumisradade loomine, täiendamine, kasutamine
- robotite kasutamine mängurõõmu kogemiseks
- robootika tegevused viiakse läbi individuaalselt ja rühmiti.
- lisaks on võimalus roboteid kasutada lasteaia üritustel ja pidudel.
LAK-ÕPPE KUU 2024