Robootika programmi peamised eesmärgid:
- teab robotite tööpõhimõteid
 - kasutab programmerimis tarkvara eakohaselt
 - omandab ja kinnistab uut teavet, uusi oskusi
 - tegutseb rõõmuga, uurib ja katsetab (saab eduelamuse)
 - teeb koostööd kaaslasega, õpib suhtlema
 - omandab käitumisreegleid
 - teab digivahendite kasutamisega seotud riske
 
Põhimõtted õppe-ja kasvatustegevuse kavandamisel ja korraldamisel:
- lihtsate programmeerimisvõimaluste ja -keskkondadega tutvumine mänguliste vahendite abil
 - digivahendid, robotid toetavad lapse õppimist, suhtlemist, koostööd, loovust, keelelist arengut ja loogilist mõtlemist ning analüüsioskust
 - robootika on lõimitud teiste õppe- ja kasvatustegevuse valdkondadega
 - tähelepanu, täpsuse, püsivuse, kannatlikkuse jne. arendamine
 - tehnoloogiavahendite kasutamine on eesmärgistatud ja täiskasvanu poolt juhendatud
 - põhirõhk turvalisusel (digivahendite turvaline kasutamine)
 
Õppe- ja kasvatustöö sisu:
- robotite tööpõhimõtete õppimine
 - robotite seadistamine
 - programmeerimis tarkvara eakohane kasutamine, jooniste ja juhendite koostamine ja lugemine
 - robotite liikumisradade loomine, täiendamine, kasutamine
 - robotite kasutamine mängurõõmu kogemiseks
 - robootika tegevused viiakse läbi individuaalselt ja rühmiti.
 - lisaks on võimalus roboteid kasutada lasteaia üritustel ja pidudel.
 
LAK-ÕPPE KUU 2024
