Robootika

Robootika programmi peamised eesmärgid:

  • teab robotite tööpõhimõteid
  • kasutab programmerimis tarkvara eakohaselt
  • omandab ja kinnistab uut teavet, uusi oskusi
  • tegutseb rõõmuga, uurib ja katsetab (saab eduelamuse)
  • teeb koostööd kaaslasega, õpib suhtlema
  • omandab käitumisreegleid
  • teab digivahendite kasutamisega seotud riske

 Põhimõtted õppe-ja kasvatustegevuse kavandamisel ja korraldamisel:

  • lihtsate programmeerimisvõimaluste ja -keskkondadega tutvumine mänguliste vahendite abil
  • digivahendid, robotid toetavad lapse õppimist, suhtlemist, koostööd, loovust, keelelist arengut ja loogilist mõtlemist ning analüüsioskust
  • robootika on lõimitud teiste õppe- ja kasvatustegevuse valdkondadega
  • tähelepanu, täpsuse, püsivuse, kannatlikkuse jne. arendamine
  • tehnoloogiavahendite kasutamine on eesmärgistatud ja täiskasvanu poolt juhendatud
  • põhirõhk turvalisusel (digivahendite turvaline kasutamine)

 Õppe- ja kasvatustöö sisu:

  • robotite tööpõhimõtete õppimine
  • robotite seadistamine
  • programmeerimis tarkvara eakohane kasutamine, jooniste ja juhendite koostamine ja lugemine
  • robotite liikumisradade loomine, täiendamine, kasutamine
  • robotite kasutamine mängurõõmu kogemiseks
  • robootika tegevused viiakse läbi individuaalselt ja rühmiti.
  • lisaks on võimalus roboteid kasutada lasteaia üritustel ja pidudel.

 

LAK-ÕPPE KUU 2024